Ouuuff

Blä vad sommarjobb är jobbigt! Fast har iaf haft ganska kul idag, jag Jennifer och Alexandra skulle ta bort klotter på en vägg, och då kladda vi sement överallt, haha har massa på mina byxor! ^^ Sen tappa jag ut halva hinken på gräsmattan(så klumpig som jag är, suck) och Alexandra gjorde nån sak som hon kallade minnes platta, Hoppas ingen tar illa upp av att det är massa cement där ba :P Sen efter lunchen drog vi til mini-golfen alla som sommarjobbade, det var inte så kul, hade kul i början, men sen tröttnade jag och orkade inte, så  jag tjata på han som är *chef* eller va de kallas och fråga om jag fick gå 5 min tidigare, fast det fick jag inte, sen slog jag i huvet, och sen gick jag hem, vart ett väldigt långt inlägg, fast det kanske är lungt! ;) Bilder kommer senare, puss! 
 
Ni som läste allt är bäst!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!