Vad jag gjort de senaste dagarna

TORSDAG: i torsdags så sov jag hemma hos Ebba, vi gjorde inte så mket kollade film och var ute och sånt 
 
FREDAG: i fredags var jag med Emma hela dagen, vi flumma sönder och typ satt på en väg mitt i regnet 3 timmar eller så, sen på kvällen träffade jag Jennifer, och vi mötte upp Joel och Andreas, vi skratta som fan! Sen typ en timme senare kom Morgan och Markus och vid 11 stack jag hem!
 
LÖRDAG: i lördags(igår) var jag med Ebba, vi möttes vid typ 4 i kolbäck, sen började det regna och vi satte oss i hemköp och hon ringde hons pappa som kom och hämta oss, så åkte vi till Hallsta, när vi kom dit så stack vi ut och hade sjukt kul! Sen tappade jag bort min telefon, fast nån hitta den och jag fick tillbaka den, fast den funkar typ inte.. 
 
IDAG: Idag sk kanske Ebba komma hit och sova här, och vi får väl se vad vi hittar på, ni får en bild från igår innan jag drog ut, puss !
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!