Älskarej Bella!<3

Hejhej! Mathilda här. Nej usch, nu lät jag som en liten fjortis. Aja, jag har i alla fall hjälpt Bella med hennes design nu. Vi fick inte bort det rosa som var nyss och det var ett rent helvete att få bort det, hehe, men jag fixa det! :P Och nu är den ju assnygg, right? I alla fall, jag har vart med Bella hela kvällen och jag har i alla fall haft askul! Älskarej! Vi har fota massa och om ni har tur får ni nog några bilder av Bella sen! Men vem är då jag!? Jo, jag är bara en enkel liten unge från en pytteliten håla utanför Västerås. Hehe! 14 år, 15 i höst. Gillar och fota, teckna, spela instrument och sjunga, skriva, träna, fotboll, färger, streetkläder och alla mina fina vänner. Och självklart min fina lilla beestiiis Bella! :D Jaa, vet inte vad mer jag ska skriva så vi höres väll nån gång. Puss'n!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!