Dålig uppdatering i knööw

Tjooo. Vart dålig uppdatering har sovit borta 2 dagar och då blire inte så bra vet ni. Har planerat min fina semester som blir nästa vecka på torsdag, vi ska åka till danmark och bo på hotell, sen blire eventuellt Legoland :D Och efter  vi vart i danmark ska vi till Varberg direkt efter, sjukt kul , inte vart där på 2 år, ska sola sönder, Älskar att vara där, så avslappnande, sen ska vi nog svänga förbi ullared nån av dom dagarna också :) När vi väl kommit hem igen, ska jag och stora syster till stockholm en vecka troligtvist, ska bli jätte kul, saknar alla enormt! Får la hoppas nån är hemma och kan ses då också :) Sen den 30 juli till 16 augusti ska jag sommar jobba från 8-3 shit, fullt upp hela sommarn, för när sommarjobbet slutar ska jag nog till stockholm och gå på Ung08 :D Nu blev det ett fint inlägg om hela sommaren, bjussar på lite fina bilder från idag <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!