Facebook sak

Markus Krister Forsman
Daniella Roos
Mathias Hidalgo
Nicole Lumare
Caroline Boberg
Rasmus Snäckan Forsström
Malin Pettersson
Elin Hultqvist
Felicia Aichner
Johanna Halldorf
Robin Alexandersson
Felicia Miettinen
Moa Hellström
Markus Krister Forsman- Du gick på min "Förra" skola, kände inte dig så jätte bra
.
Daniella Roos- En av mina allra bästaste vänner älskar dig mitt hjärta! <3
.
Mathias Hidalgo- Vi gick i samma klass tills typ femman eller nått :)
.
Nicole Lumare- Älskar dig, vi var typ sjukt bra kompisar förut men nu snackar vi typ inget :/ <3
.
Caroline Boberg- Också en av mina bästa vänner, älskar dig och vi måste ses snart ! <3
.
Rasmus Snäckan Forsström- Känner inte dig
.
Malin Pettersson- Känner inte dig
.
Elin Hultqvist- Går i min nya skola, sjukt kul tjej att vara med!
.
Felicia Aichner- Känner inte dig så jätte bra, pratat med dig på fb nån gång! :)
.
Johanna Halldorf- Bästa vän, saknar dig vi måste träffas snart, älskar dig <3
.
Robin Alexandersson- Du gick i min "förra" skola, vi snacka inte så jätte ofta :)
.
Felicia Miettinen- Pratat några gånger på facebook, verkar snäll :)
.
Moa Hellström- Du e seriöst min allra bästa vän! Du finns alltid där för mig och jag hoppas att det håller i sig med vår vänskap väldigt länge till! Älskar dig! <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elin

Allt bra?

2012-06-16 | 17:29:54
http://elinkristensson.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!