Godmorgon eller nått sånt

tjaaa, sov hos Kasper igår med Ebba och Mickel, jag vet inte men tror jag somnade runt 5? Skitsamma :)  Sen idag vaknade vi runt 3, Och vi typ gjorde pannkakor, eller inte jag, men iaf ;) Gott var det iaf!! Vid 17.15 tog jag bussen hem till ebba och det är där vi är nu :) Hon duschar, senare ska vi dra till mig, jag ska övertala mamma att få sova borta idag igen, men måste städa mitt rum och skit -.- Sen skulle typ jag och ebba bada och skit? :) Vet inte, och sen måste jag verkligen snacka med en person senare om en skiiit viktig sak :) Nu ska jag iaf käka choklad och chilla vid facebook, ni får en bild från igår :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!