Hej kära läsare!

Hahah fett oseriös på rubriken nu då!! Drog in till strömsholm igår ju, gick hemifrån mig med Ebba och vi drog t pizzarian och käkade där! Sen mötte vi upp Bella B. Vi gick till herrskogen. Så mötte vi Kasper, Erik och Mickel. vi typ stog där och frös och sen drog Bella, då gick vi hem till kasper, jag typ höll på att somna, men jag gjorde inte det! Sen somnade kasper, och runt två kom hans föräldrar hem och vi drog hem till Ebbas farmor jag och hon, sen somnade vi, och vaknade typ runt 1 idag.
.
Planerna för dagen är nu att efter ebba har duschat, ska vi åka härifrån hallsta hem till mig tror jag och jag ska typ äta och skit. Sen ska vi nog dra till strömsholm idag igen, och vi ska typ träffa Kasper och Mickel som ska lana, och va med dom, sen ska vi sova hos Ebbas farmor igen, Eller så ska vi tälta borta vid mig, vet inte riktigt. Men det är iaf vad jag gjorde igår och vad jag ska göra idag, så vi hörs!
Bilden är från igår innan jag drog ut!:)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Manal

hej!

Vill du ha en ny snygg billig design ? :)

2012-06-17 | 17:17:45
http://justhewayim.blogg.se/
Elin

Var gärna med i min fototävling på bloggen.

2012-06-17 | 20:38:49
http://elinkristensson.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!