Jag blir så jävla arg

Jag blir så jävla arg på allt jävla klagande folk har på varandras utseenden. Seriöst, visst alla kallar folk för saker ibland, även jag, men jag börjar bli så jävla trött på'tt.  Man känner sig så jävla flask, seriöst, Jag ska fan försöka sluta med alla jävla dumma kommentarer hela tiden. Sen hoppas jag fan att ni gör detsamma. Ni är som ni är och jag är som jag är. Jag tycker till exempel att jag har sjukt tjocka lår, ni kanske inte tycker det. Alltså vad jag menar är att ifall nån vill ändra på nått, LÅT DEN. Säg inte emot och sånt. LÅT DEN MÄNNISKAN FÅ VARA SOM DEN VILL VARA. Jag vill färga mitt hår, det är precis vad ja tänker göra, jag tänker gå ner i vikt, jag tänker sola sönder så jag blir skit brun. Jag tänker fan inte fortsätta ta åt mig av allt som alla jävla människor säger till mig, lyssna BARA om det handlar om dina DÅLIGA sidor, ditt utseende får du göra precis vad DU vill göra med, inte vad nån annan tycker, det spelar fan ingen roll! Tro på dig själv och sluta ta åt dig,
.
Kände att jag verkligen behövde avreagera  mig rejält, vart sjukt arg över det här sen ett tag tillbaka, ni behöver inte läsa <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!