Hej på er

Sitter hära framför datan. Åt nyss middag. Idag var jag med Emma. Eller vi typ va nån timme, för jag orkade inte mer sen och drog hem. Imorgon vet jag inte v ad som händer.Får se :) Och på onsdag blire nog att vara med Emma igen. Jajaja nu ska jag inte tjata om sånt tråkigt!! Bästa jävla vädret idag fan! blev runt 30 grader. Såååå härligt skönt! Somnade när jag solade. Jag själv tycker att jag faktiskt börjar bli brun nu! Är iaf inte krit vit längre! :D Dock har jag inte blivigt brun i ansiktet typ :( Det är ju lite synd :/ Kanske ska till skolan imorgon. Troligtvist så blir det så. Men vi får se. Bestämmer det lite senare ikv! Nu ska jag kolla om nån kanske vill göra nått så jag har nått för mig ikväll. Annars drar jag ut på min lilla tomt och chillar resten av kvällen helt enkelt! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!