Ska förklara

Okey, först och främst så tror jag nog faktiskt att du har ett namn :) Och sen så är det såhär, Det hände en sak i skolan, som nog många inte tycker är så allvarligt men det gör jag. För alla har inte vart med från början. Och för den saken vill jag inte gå till skolan. Flera har sagt att jag är feg och inte vågar gå dit. Det stämmer nog delvis. Alla är inte starka, jag är inte omännsklig. Jag har känslor jag med. Och jag va nere på botten verkligen. Jag orkade inte mera. Så jag sa ifrån. sen dess har jag vart hemma nåra veckor tillbaka. Det är bra för mig att få ta en paus tror jag. Men ska nog börja gå till skolan igen. Halkar efter alldeles för mycket i alla ämnen och det är inte bra. Sen byter jag nog skola om någon vecka hoppas jag. Så då är ju den här skiten över iaf.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Louise

Men gud bella! Vad har hänt? Du kan alltid prata med mig så att du vet :( ♥

2012-05-26 | 14:48:59
http://loouise.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!