Välkommen Till Min Nya Blogg

En fin första rubrik tycker jag. Det här är den sista bloggen jag kommer att göra. Jag har suttit i över en timme med designen och ändrat. Hämtade den från början från nån design sida. Men har gjort om den extremt mycket. Är hyfsat nöjd med den. Hoppas nu att jag kommer att orka blogga vidare. Jätte många har sagt åt mig att börja blogga igen. Jag tycker ju att det är roligt och sånt där. Men har inte riktigt tid att skriva 5 inlägg varje dag.  Utan kommer bli kanske ett inlägg om dagen. Ibland fler kanske. Ibland kanske inget alls. Men huvud saken är att jag har börjat nu igen!  Nu ska jag fixa det sista med designen. En header kommer inte att komma upp då bloggen är för bred för att bilderna ska passa. Men det kanske jag fixar nån gång. Men vi hörs <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Vad roligt att du börjat blogga igen! ;PPPP

2012-05-14 | 22:11:33




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!