Vart med dessa filurer

Vaknade 06:30 idag för skulle på en tävling i strömsholm och titta! Vi var där jätte länge och jag brände mig som fan i solen, så nu e jag röd, inte brun :(((( Så har jag även pratat med mamma om jag ska gå till skolan den här veckan på prov eller va man nu kallar det, inte alla dagar utan typ 2, och se om jag kan va där tills skolbytet e klart, hoppas de bli klart snart bara!! Sen senare när jag kom hem från tävlingen(nu hoppade jag visst ut ur det jag pratade med *host* men spela roll) så somnade jag och sov en timme, sen vid fyra träffade jag Neja och Mathilda! Käkade glass och dom spelade fotboll och wollyboll. Sen drog vi t mig och badade, mathilda ramlade i med tröjjan på XDDD  Haha, sen sa hon att jag putta henne :(( Men nu har dom dragit iaf, och jag ska äta middag :) och neja ville itne va med på bild, Förresten, bollen på bilden på neja(hon i lila) Heter Lisa, eller stina... ingen aning, ahhaha
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!